Veelgestelde vragen

Welke opties voor verzenden kan ik kiezen?
Er zijn twee verschillende verzendopties beschikbaar en deze worden automatisch toegepast bij het afrekenen van je bestelling. Voor kleinere bestellingen maken we gebruik van brievenbuspost. Deze worden verpakt in een brievenbusdoosje of beschermende envelop, voorzien van de nodige postzegels. Hier ontvang je geen track & trace code.

Bestellingen die groter zijn en niet meer in je brievenbus passen, worden standaard verzonden met een track & trace code, zodat je jouw pakje te allen tijden kan volgen. De pakjes worden altijd verzonden via Bpost. 

Kan ik mijn bestelling ook ophalen?
Nee, het is voorlopig niet mogelijk om je bestelling op te halen.

Wanneer wordt mijn bestelling verzonden?
Je bestelling wordt steeds verstuurd binnen de 1 à 2 werkdagen. Voor het verzenden van jullie bestellingen hergebruiken we zoveel mogelijk van onze kartonnen dozen en ander materiaal.

Ik heb nog een andere vraag, wat nu?
Voor alle andere vragen kan je steeds gebruik maken van het contactformulier.